Tuesday, December 16, 2008

Ikan Bakar Terlazat di Tawau


TAWAU: Gerai Makan T&T yang terletak di Medan Anjung Selera, Pesisiran Pantai Sabindo, bukanlah sebuah gerai yang asing lagi dalam kalangan 'kaki lepak dan kaki makan' di daerah ini. Gerai pilihan ramai ini menyajikan pelbagai hidangan yang lazat. Paling istimewa merupakan Ikan Bakar T&T yang boleh didapati dengan harga serendah RM5.

Selain ikan bakar, hidangan lain turut disediakan seperti Nasi Goreng Kampung, Nasi Goreng Ayam, Mee Goreng dan aneka jenis makan lagi. Bagi mereka yang gemarkan jus buah pula, gerai ini wajar dijadikan pilihan kerana ia turut menawarkan pelbagai jenis jus buah-buahan yang pasti memuaskan hati anda.

Pendek kata, menjamu selera di Gerai T&T sememangnya sesuatu yang menyeronokkan, apatah lagi dengan lokasinya yang terletak berdekatan dengan laut. Hal ini mendorong beberapa artis yang pernah berkunjung ke daerah ini, untuk turut mencuri kesempatan menikmati hidangan di gerai berkenaan. 

Antaranya ialah Arash Mohamad, Izwan Pilus, Farawahida, Velvet, Abu Bakar Ellah, Yabang (vokalis Jinbara) dan ramai lagi. Beberapa orang wakil rakyat juga sering mengunjungi gerai tersebut, untuk menikmati makan malam mereka. 

Mereka yang ingin membuat tempahan atau mengunjungi gerai ini, boleh menghubungi krew T&T di talian 019-869 5882 atau 019-863 4674.

3 comments:

CT Delima said...
This comment has been removed by the author.
Malaysian Hollywood 2.0 said...

wah boss.... enaknya sungguh menyelerakan.......

baguslah reporter pun ada blog sendiri.......

saya pun dalam proses bikin blog juga........

nanti dtg tawau saya belanja ikan bakar T & T atau Tamrin & Tijah!!!!

Anonymous said...

hehe.. thank you.. kalau ada masa.. lawatlah jugak tawaukini.ning.com...